Opis
Jak często ci się zdarza, że pod koniec kolejnego długiego i nerwowego dnia zastanawiasz się, dlaczego tyle ważnych spraw nadal leży odłogiem? Pracujesz tak ciężko, a czujesz się bezproduktywny i nieusatysfakcjonowany. Peter Bregman, konsultant do spraw zarządzania, znany i ceniony autor ,,Harvard Business Review"" obala mit, że wszystko da się zrobić. Proponuje jasny i prosty plan wykonania tego, co najważniejsze. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie rozpraszających przerw w działaniu jest zorganizowanie sobie produktywnych przerw, których wprowadzenie jest łatwe, a w dodatku zajmują one tylko osiemnaście minut dziennie! Poznaj trzystopniowy proces ustalania hierarchii dziennych zadań: ustal plan na dany dzień, skup się na zadaniach co godzinę, sprawdź, jak spędziłeś czas. ,,Koniecznie przeczytajcie tę książkę. Mądrość, skromność i umiejętnośćopowiadania, które posiada Bregman, wyzierają z każdej strony tej perełki.18 minut to najlepsza mieszanka poradnika biznesowego i osobistego,jaki czytałem"". Robert Sutton, profesor zarządzania Uniwersytetu Stanforda.