Opis
To nie książka. To 3 miesięczny projekt, który przyniesie wymierne zmiany. To esencja praktycznego zarządzania.
Lider, menadżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym co lubi, a nie bzdetami i bezsensownymi sprawami).
Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub Twoja firma się bardziej rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, 1 sekunda podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni. Aby to było możliwe potrzebujesz tej książki. Każda strona to konkretna krótka wskazówka, o czym dziś pomyśleć, na co zwrócić uwagę.
Chcesz lepiej zarządzać:
#sobą #zespołem #wynikami #zmianą #ludźmi #firmą #korpo-grami #relacjami #strategią #emocjami #stresem #wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą? Ta książka jest dla Ciebie. Dwóch liderów, menadżerów spotkało się, aby stworzyć ten 3 miesięczny projekt, który może przynieść realne zmiany. Adam Dębowski - współwłaściciel kilku firm, zatrudniający 10 pracowników robiący w sumie obroty sześciocyfrowe. Grzegorz Skibiński - dyrektor w CITI, zarządzający bezpośrednio 20 osobami w dziale HR, odpowiadający za wielomilionowe budżety w międzynarodowej korporacji o obrotach 1mld dolarów rocznie.
W książce znajdziesz 10 różnic między korporacja? a własna? firma?, 43 Pułapki lidera, 24 Paradoksy biznesu, 16 Korpogier, dylemato´w menedz˙era w korporacji, 5 dylemato´w włas´ciciela firmy, 5 dylemato´w pracownika, 98 wskazo´wek, po jednej na kaz˙dy dzien´.
Książka jest realizowana w ramach Idei: Czytanie 3.0, czyli pozwala wchodzić w interakcje z autorami poprzez stronę 60sekunddziennie.pl - wejdź i zapisz się na bezpłatny kurs menadżerski.