Wyczerpujący przewodnik, gruntownie zaktualizowany w oparciu o najnowszą   wersję Android SDK i najlepsze techniki programowania!  Gdy w 2008 roku Google opublikował Androida, rynkiem telefonów komórkowych   wprawdzie nieco zatrzęsło, ale nikt nie spodziewał się, że ta platforma aż tak   poważnie zagrozi takim gigantom mobilnych systemów operacyjnych, jak iOS Apple,   Windows Mobile, Symbian czy RIM BlackBerry. Od tego czasu każde nowe urządzenie   z Androidem miało coraz większe możliwości i było jeszcze bardziej ekscytujące   od swoich poprzedników. Minęły zaledwie trzy lata od dnia, kiedy na rynku   pojawił się pierwszy telefon z systemem Android - T-Mobile G1, stworzony przez   firmę HTC - a system ten już okrzyknięty został najszybciej sprzedającą się   platformą dla telefonów przenośnych. To oczywiście nie pozostaje bez echa:   potrzeba coraz więcej ludzi specjalizujących się w programowaniu aplikacji na tę   fascynującą, darmową i otwartą platformę mobilną.   Oto kompletny podręcznik, zawierający wszystko, co potrzebne do tworzenia,   wdrażania i sprzedawania aplikacji na urządzenia przenośne działające pod   kontrolą najnowszych wersji Androida. Autorzy - w oparciu o swoje wieloletnie   doświadczenie w tworzeniu mobilnych aplikacji - wprowadzą Cię we wszystkie etapy   tego procesu: pomysł, projektowanie, pisanie kodu, testowanie, pakowanie i   rozpowszechnianie aplikacji. Poznasz doskonale specyfikację platformy Android,   podstawowe zasady efektywnego projektowania aplikacji na nią przeznaczonych oraz   najlepsze praktyki związane z tworzeniem wygodnych interfejsów użytkownika.   Znajdziesz tu także wyczerpujące opisy wszystkich kluczowych interfejsów   programistycznych: do obsługi składowania danych, komunikacji sieciowej, obsługi   rozmów telefonicznych, usług lokalizacyjnych, multimediów, grafiki 3D oraz   opcjonalnych komponentów sprzętowych. Oprócz tego książka została uzupełniona   praktycznymi sztuczkami, które pozwolą Ci zaoszczędzić sporo cennego czasu i   uniknąć wielu niepotrzebnych pułapek!  Ponadto znajdziesz tu:      kilka rozdziałów opisujących interfejs API do obsługi technologii     związanych z WWW, a także Android NDK, poszerzanie zasięgu aplikacji,     zarządzanie użytkownikami, synchronizację danych, tworzenie kopii     bezpieczeństwa, zaawansowane metody wprowadzania danych     wyczerpujące informacje na temat plików manifestu, dostawców treści,     projektowania i testowania aplikacji     prezentację najbardziej aktualnych i interesujących zagadnień, takich jak     obsługa komunikacji Bluetooth i gestów, rozpoznawanie mowy, widgety,     technologie Live Folders, Live Wallpapers oraz globalne wyszukiwanie     aktualne informacje na temat generowania grafiki 3D przy użyciu OpenGL ES     2.0     zagadnienia związane z zapewnianiem zgodności pomiędzy różnymi     urządzeniami             Wyczerpujący przewodnik, gruntownie zaktualizowany w oparciu o     najnowszą wersję Android...