KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Android w praktyce

Android w praktyce

ISBN: 9788301178130
EAN: 9788301178130
oprawa: Miękka
podtytuł: Projektowanie aplikacji
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 400
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników. Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych. Android w praktyce… to kompletny przewodnik opisujący sposób przygotowanie środowiska pracy, elementy składowe projektu Android, elementy interfejsu, baz danych, komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet oraz sposób uruchamiania aplikacji na urządzeniu wirtualnych i rzeczywistych. Książka zawiera dwie części. W pierwsze przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak aby czytelnik zrozumiał jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej oraz w drugiej części przedstawione są przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android Aby skorzystać z książki czytelnik powinien: • Znać podstawy programowania w języku Java • Posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji • Znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się: • Jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android • Jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m. in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści) • W jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia) • W jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji • W jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts) • W jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji • W jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjna bazę danych SQLite • W jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite • W jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D • W jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD
CENA:
52,76  zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
24%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,96
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj