KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375451825
EAN: 9788375451825
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 282
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje

Opis

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Artykuły zebrane w tomie ilustrują na wybranych przykładach, jak kształtujący się po 1945 r. aparat represji nowego państwa i ustroju w Polsce służył władzy i jej ideologii, której ważnym celem było zbudowanie nowego społeczeństwa. W tymże społeczeństwie inteligencja nie miała już "podążać za rydwanem kapitału i obsługiwać interesów klas posiadających", ale służyć ludowi. Ta formuła została dopracowana, czy raczej przejęta ze Wschodu na początku lat 50., gdy Polska została poddana bezwzględnej stalinizacji, ale wyłaniała się wcześniej, już w latach 1945-1948, gdy w ofensywnej propagandzie i publicystyce marksistowskiej, i nie tylko, poddano zasadniczej krytyce polską kulturę i historię. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
CENA:
27,86  zł
Cena detaliczna:
43,00 zł
35%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,86
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj