Opis
W książce opisano obsługę i naprawę poszczególnych zespołów samochodów produkowanych od 1989 roku wyposażonych w:
· silniki benzynowe 1,6 dm3 o mocach: 51kW, 52 kW, 55 kW, oraz 75 kW, zasilane gaznikami Keihin I, Solex 2E2, Solex 2EE lub układami wtrysowymi benzyny Mono - Motronic i K - Jetronic;
· silniki benzynowe 1,8 dm3 o mocach: 55 kW, 65 kW, 66 kW oraz 82 kW, zasilane gażnikami Keihin I, Keihin II lub układami wtryskowymi benzyny K-Jetronic i Mono-Jetronic;
· silniki benzynowe 2,0 dm3 (ośmiozaworowe) o mocach: 66 kW, 83 kW oraz 85 kW, zasilane układamiwtryskowymi benzyny KE-Motronic, Mono-Motronic i Digifant;
· silniki benzynowe 2,0 dm3 (szesnastozaworowe) o mocach: 101 kW lub 103 kW, zasilane układami wtryskowymi benzyny KE-Motronic;
· silnik wysokoprężny 1,6 dm3 z turbodoładowaniem o mocy 59 kW, zasilany pompą wtryskową Bosch;
· silniki wysokoprężne 1,9 dm3 o mocach: 50 kW, 55 kW, 66 kW (silnik TDI), zasilane pompą wtryskową Bosch (bez lub z turbodoładowaniem) lub pompą wtryskową sterowaną elektronicznie.