Opis
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
• rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
• marketing i PR w mediach społecznościowych,
• reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
• prowadzenie dobrego fanpage’a na Facebooku,
• konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
• sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
• metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
• marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
• prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
• badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
• zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
• prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.