Opis
Business English: Marketing and Sales to podręcznik do nauki Business English przygotowany przez doświadczonych nauczycieli ESP. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla osób posiadających przygotowanie teoretyczne, jak i dla tych z doświadczeniem zawodowym. Dzięki swej strukturze doskonale sprawdzi się w grupach o zróżnicowanym poziomie zaawansowania: od high beginners do low intermediate. Materiał zawarty w podręczniku jest przeznaczony do realizacji w trakcie 36 godzin lekcyjnych - może to być np. kurs 6-tygodniowy (po 6 godzin tygodniowo) lub intensywny kurs 6-dniowy w firmie. Najważniejsze cechy: rozwijanie wszystkich sprawności językowych - czytania, pisania, słuchania i mówienia; rozwijanie słownictwa wprowadzanego w kontekście i ćwiczonego na wiele różnych sposobów; ćwiczenie podstawowych struktur językowych i gramatycznych niezbędnych do efektywnej komunikacji w środowisku biznesu; autentyczne materiały zaczerpnięte m.in. z literatury fachowej, prasy i Internetu; struktura publikacji pozwalająca na dużą elastyczność (możliwość skracania lub wydłużania kursu).