Opis
Książka jest poświęcona problematyce controllingu w przedsiębiorstwie i prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień, które interesują menedżerów różnych szczebli zarządzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:- jaka jest rola i miejsce controllingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem,- jakie są organizacyjne uwarunkowania controllingu,- jakie są koncepcje i ukierunkowania współczesnego controllingu,- jakie instrumenty stosuje się w controllingu na poziomie strategicznym i operacyjnym,- w jaki sposób controlling wspomaga osiąganie założonych celów działalności przedsiębiorstwa,- jaka jest baza informacyjna controllingu wspomaganego komputerowo. Książka jest adresowana do:- menedżerów na różnych poziomach zarządzania,- specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej,- doradców i analityków biznesowych,- dyrektorów finansowych i głównych księgowych,- prezesów zarządu i dyrektorów przedsiębiorstw,- studentów kierunków ekonomicznych,- słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleń.