KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Czy każdy może zostać politykiem?

Czy każdy może zostać politykiem?

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381026031
EAN: 9788381026031
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 274
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje

Opis

? Praktyczne Vademecum rozwoju Twojej marki ? Dla aktualnych i potencjalnych kandydatów działających w obszarze polityki, a także dla obywateli pragnących racjonalnie podejmować swoje decyzje wyborcze Książka "Czy każdy może zostać politykiem?" to unikatowa na polskim rynku wydawniczym pozycja prezentująca proces budowy silnej marki personalnej, kształtującej wiarygodnego i odpowiedzialnego polityka. To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Autorka pomaga Czytelnikowi przejść przez ów proces z sukcesem, udostępniając materiały do samodzielnych ćwiczeń - w Vademecum rozwoju Twojej marki zamieszczonym na końcu książki. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: o uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; o aktywnie działać dla dobra wspólnego; o lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; o zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: o czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; o tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy. Joanna Kinastowska, autorka, ma 15-letnie doświadczenie w pracy jako doradca, wykładowca, pedagog, szkoleniowiec i business coach, a także jako radna niezależna w dzielnicy m.st. Warszawy oraz prorektor prywatnej uczelni. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół obszarów komunikacji marketingowej, wizerunkowej i politycznej, szczególnie wizerunku kobiet w polityce, budowy skutecznego przywództwa i spójnej marki lidera. Ze służenia ludziom czerpie prawdziwą satysfakcję, a jej optymizm, ciekawość świata i otwartość w relacjach dodają skrzydeł osobom z nią pracującym i z pewnością dodadzą również Czytelnikom tej książki.

CENA:
61,04 zł
Cena detaliczna: 
88,00 zł
31% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,60
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj