KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Czym jest wzornictwo Podręcznik projektowania

Czym jest wzornictwo Podręcznik projektowania

Autor: Slack Laura

Wydawca: Dom Wydawniczy
ISBN: 9788392279761
EAN: 9788392279761
oprawa: Kartonowa Foliowana
format: 17.0x22.0cm
język: polski
liczba stron: 256
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Książka ta prezentuje konkretne produkty, umożliwiając dokładne zapoznanie się z procesami projektowania. Jakie są główne aspekty tworzenia produktu, okres jego użytkowania, i rynek? Celem tej książki jest ukazanie materialnych i metafizycznych aspektów w projektowaniu produktu. Wzornictwo przemysłowe to wieloznaczny termin zawierający w sobie projektowanie oświetlenia, mebli, grafikę, modę a także projektowanie przemysłowe. Wraz z komunikacją globalną, ograniczenia percepcji i materii zacierają się. Różnorodność narzuca nowe formy komunikacji, konfrontacji i kreatywności. Zjawisko to widoczne jest w portfoliach różnych projektantów prezentujących odmienne style. Jednakże, wciąż istnieją (i zawsze będą istnieć) wąskie specjalizacje w dziedzinie projektowania produktu. Czy projektanci to nowa generacja futurologów? Nie, ale powinni znać potrzeby ludzi, umieć odczytać relacje między przeszłością, teraźniejszością a przyszłością, oraz przewidywać zmiany polityczne, społeczne i emocjonalne jakie zachodzą w ich otoczeniu. Rozwój technologii w systemach informacyjnych i logistycznych sprawił, że "globalni sąsiedzi" zbliżyli się do siebie. Projektowanie stało się nową formą ekspresji, zaś produkty - środkiem wymiany. Produkty jako wymienniki tworzą dochód. Postrzeganie designu w biznesie zmieniło się. Jest ono obecnie kluczowym elementem wielkich korporacji. Firmy zauważyły, że inwestowanie w design jest opłacalne. Dokładnie przemyślany produkt może stać się ikoną - wizytówką firmy lub projektanta. Gwarantuje też wyjątkową pozycję na rynku. Projektowanie produktu dotyczy tworzenia obiektu począwszy od rysunków, szkiców, prototypów lub modeli, poprzez fazę produkcji, logistyki, aż po dystrybucję. Produkty są projektowane zgodnie z określonymi wartościami wyznaczonymi przez projektanta, klienta lub końcowego użytkownika. Produkt "istnieje" dopóki moda lub postęp technologiczny nie narzucą nam nowego kryterium wyboru. Jak można tworzyć w sposób bardziej innowacyjny i odważny uwzględniając jednocześnie oczekiwania użytkowników? Produkty określają naszą pozycję społeczną. Może prowadzić to do manipulowania kontekstem społecznym produktu. Obecnie możliwości wyboru są nieograniczone. Jak, wobec tego, ulepszyć istniejący przedmiot lub zaoferować coś nowego? W obliczu globalizacji i nowych technologii, twórcy powinni na nowo zastanowić się nad pytaniem "czym jest wzornictwo" Na kim spoczywa odpowiedzialność za projektowanie przyszłości i spełnianie naszych oczekiwań?"
CENA:
43,30  zł
Cena detaliczna:
78,75 zł
45%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,30
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj