Opis
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. - Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. - Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. Aaa, i zarabiaj pieniądze... Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu - i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.