Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy. Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania; - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku; - użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu; - uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole; - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu; - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników.