Opis
Poradnik przyrodniczy do rozpoznawania roślin - dla dzieci w wieku 5-9 lat.Książka składa się z 2 bogato ilustrowanych części: w pierwszej opisano rośliny ogólnie (jak się odżywiają, jak rosną...), w drugiej umieszczono atlas roślin.Do każdego rozdziału dołączono zadania - podpowiedzi, w jaki sposób dziecko może samodzielnie zbadać każde z opisanych zjawisk (np. parowanie, fotosyntezę).W części ""atlasowej"" znajdują się ilustracje pospolitych, łatwych do rozpoznania i wartych poznania gatunków. Przy każdym z rysunków podano wskazówki, na które cechy roślin należy zwrócić uwagę przy ich identyfikacji.Do książki dołączony jest ""Dzienniczek obserwacji terenowy"". Ułatwia pracę poza domem czy poza salą lekcyjną oraz stanowi zachętę do dalszych zabaw przyrodniczych.Przedstawiane w książce zagadnienia są twórczym rozwinięciem Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego oraz Podstawy Programowej Kształcenia Ogólnego Dla Szkół Podstawowych w zakresie Nauczania Zintegrowanego.Tytuł ukazał się w serii: Centrum Edukacji DziecięcejPoradnik przyrodniczy do rozpoznawania roślin - dla dzieci w wieku 5-9 lat.Książka składa się z 2 bogato ilustrowanych części: w pierwszej opisano rośliny ogólnie (jak się odżywiają, jak rosną...), w drugiej umieszczono atlas roślin.Do każdego rozdziału dołączono zadania - podpowiedzi, w jaki sposób dziecko może samodzielnie zbadać każde z opisanych zjawisk (np. parowanie, fotosyntezę).W części ""atlasowej"" znajdują się ilustracje pospolitych, łatwych do rozpoznania i wartych poznania gatunków. Przy każdym z rysunków podano wskazówki, na które cechy roślin należy zwrócić uwagę przy ich identyfikacji.Do książki dołączony jest ""Dzienniczek obserwacji terenowy"". Ułatwia pracę poza domem czy poza salą lekcyjną oraz stanowi zachętę do dalszych zabaw przyrodniczych.Przedstawiane w książce zagadnienia są twórczym rozwinięciem Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego oraz Podstawy Programowej Kształcenia Ogólnego Dla Szkół Podstawowych w zakresie Nauczania Zintegrowanego.