KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Drucker o marketingu

Drucker o marketingu

Wydawca: Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-24-1
EAN: 9788363566241
oprawa: zintegrowana
format: 250x180x20mm
język: polski
liczba stron: 262
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z ,,życia korporacji"".Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern(Z Przedmowy)--------------Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, szczególnie menadżerowie, profesorowie, ale także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.Joseph A. Maciariello, Profesor Zarządzania Horton oraz Drucker School of Management, współautor ""The Drucker Difference""Drucker o marketingu to odzwierciedlenie unikatowych zdolności Billa Cohena w rozumieniu oraz przekazywaniu myśli i idei Petera Duckera o marketingu, z domieszką tego, jak wdrożyć je w czyn w dynamicznym i zmieniającym się świecie.William Pollard, prezes honorowy The ServiceMaster CompanyDrucker najlepiej mówił o tym, że marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych klientów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma lepszego myśliciela.Jack Trout, światowy ekspert marketingu, prezes Trout & Partners Ltd.Bill Cohen syntetyzuje, analizuje i prezentuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera: jak stworzyć klienta. To jego największa zasługa.Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Instytut oraz felietonista Forbes.com
CENA:
44,06  zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
36%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,78
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj