Opis
Drukarka Banach 3D skonstruowana dla edukacji szkolnej!
Technologia druku 3D daje uczniom i nauczycielom możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania. Drukarka Banach 3D to niewątpliwie większe zaangażowanie uczniów w tworzenie projektów 3D z wykorzystaniem przyjaznego oprogramowania dedykowanego na zajęcia szkolne.
Z drukarką Banach 3D możemy również rozpocząć zajęcia natychmiast, korzystając z zasobów pakietu dydaktycznego na przykład biblioteki projektów modeli 3D dedykowanych edukacji na www.banach3d.pl.
Zajęcia z technologią 3D przyczyniają się do podniesienia kompetencji cyfrowych, twórczych oraz społecznych uczniów.
Drukarka Banach 3D z pakietem dydaktycznym zawiera:
drukarkę Banach 3D z instrukcją obsługi,
materiał do druku (1 kg filamentu PLA),
czytnik kart SD – dzięki temu drukujemy modele 3D bez komputera oraz bez dostępu do Internetu,
instrukcja jak wdrożyć druk 3D w szkole – na cały rok szkolny,
e-book „Druk 3D w edukacji” – inspiracja do zajęć z drukiem 3D,
dostęp do oprogramowania – projektowanie modeli 3D,
dostęp do oprogramowania – przygotowania modeli do druku 3D,
filmy instruktażowe dla nauczycieli i uczniów w zakresie podstaw projektowania,
filmy instruktażowe dla nauczycieli z obsługi drukarki Banach 3D,
szkolenie online dla nauczycieli,
dostęp do biblioteki bezpłatnych 500 projektów modeli 3D do edukacji szkolnej, zgodne z polską podstawą programową na zajęcia z 8 przedmiotów, edukacji wczesnoszkolnej i zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Projekty są gotowe do wydruku na drukarce Banach 3D.
Co wyróżnia drukarkę Banach 3D?
prostota urządzenia i łatwa obsługa podobnie, jak szkolnego ksera,
gotowość do pracy już w 3minuty,
lekka konstrukcja z uchwytami, która pozwala na przenoszenie urządzenia w dowolne miejsce w szkole,
baza 500 gotowych projektów modeli druku 3d dla edukacji szkolnej, powiększana o nowe projekty,
bezpieczna obudowa przystosowana do pracy w szkolnych warunkach,
łatwa obserwacja etapów druku
wydruki modeli 3D z karty SD bez dostępu do internetu i komputera
Stosowanie drukarki 3D angażuje uczniów podczas zajęć rewalidacyjno – kompensacyjnych:
ożywi teoretyczne zagadnienia tłumaczone podczas terapii,
uczy cierpliwości poprzez obserwację i testowanie,
rozwija kompetencje cyfrowe, społeczne i twórcze uczniów ze SPE przystosowując ich do funkcjonowania w rozwijającym się społeczeństwie otwartym, nowoczesnym oraz innowacyjnym,
daje możliwość zaprojektowania i wydrukowania modeli 3D, które niewątpliwie pozytywnie wpływają na efekty terapii np. w terapii poznawczo-bahawioralnej, ADD, ADHD, dysleksji.
Technologia 3D w znaczący sposób ułatwia kształcenie osób niewidomych i niedowidzących:
wspiera procesy poznawcze poprzez zmysł dotyku,
aktywizuje uczniów manualnie,
wspomaga poznawanie i rozumienie świata,
poprawia rozwój motoryczny uczniów,
pozwala ćwiczyć skupienie i precyzję (np. korzystając z logicznych gier edukacyjnych jak “Kółko i krzyżyk” przygotowane w technologii 3D).