“Efektywność organizacji w kryzysie” to zbiór napisanych przez ekspertów SMART Project artykułów branżowych, które koncentrują się na trzech ważnych aspektach:
zarządzaniu kapitałem ludzkim i inwestycjach w rozwój pracowników w czasie kryzysu gospodarczego;
koncepcjach biznesowych, które warto rozpatrzyć w reakcji na zmieniającą się rzeczywistość biznesową;
narzędziach pozwalających na zwiększenie wydajności i redukcję kosztów.
Ostatnie lata zdecydowanie nie są łaskawe dla polskiej gospodarki. Dynamiczne zmiany rynkowe wywołane m.in. pandemią Covid-19 czy wojną toczącą się tuż za naszymi granicami sprawiły, że wiele przedsiębiorstw nie poradziło sobie ze wzrostem inflacji, brakiem rynków zbytu i lawinowo rosnącymi kosztami.
Książka będąca pracą zbiorową ekspertów SMART Project jest odpowiedzią na problemy przedsiębiorców w tych trudnych czasach. Jej celem jest pokazanie właścicielom firm, że drogą do przetrwania i osiągnięcia wzrostu mimo przeciwności jest elastyczne dostosowanie działań firmy do zachodzących zmian. Kluczem jest tu słowo „elastyczne”. Wydarzenia ostatnich lat pokazują bowiem, że najlepiej z sytuacjami kryzysowymi radzą sobie nie firmy największe, lecz te najbardziej elastyczne.
Wiedza zawarta w książce SMART Project to swoisty przewodnik po kryzysie pełen wskazówek i interesujących przykładów opartych na wieloletnim doświadczeniu specjalistów z branży logistycznej. „Efektywność organizacji w kryzysie” będzie świetną lekturą zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób, które dopiero planują założenie własnej firmy.
Jeśli jesteś:
- aspirującym przedsiębiorcą
- właścicielem firmy
- dyrektorem produkcji
- dyrektorem magazynu
- planistą
…ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Bio:
Praca zbiorowa ekspertów SMART Project – firmy zajmującej się doradztwem biznesowym w obszarze podnoszenia efektywności organizacji. Specjalizują się w projektach mających na celu redukcję kosztów oraz wzrost rentowności w procesach biznesowych, produkcji i w łańcuchach dostaw.