Opis
Podręcznik prezentuje aktualną wiedzę z zakresu działalności firmy handlowej, omawia najnowsze zagadnienia z ekonomiki handlu. Autorzy w 11 rozdziałach o podobnej strukturze przedstawiają istotę i znaczenie handlu, działalność detaliczną i hurtową, inne formy działalności gospodarczej prowadzonej przez firmy handlowe, a także zagadnienia dotyczące gospodarowania zasobami rzeczowymi i ludzkimi w przedsiębiorstwie handlowym.W podręczniku autorzy wskazują na najważniejszeregulacje prawne dotyczące działalności handlowej. Rozważania teoretyczne łączą z praktyką, podając przykłady z rzeczywistości gospodarczej, prezentują wzory dokumentów występujących w działalności firmy handlowej.Każdy rozdział podręcznika zawiera:- wypunktowane treści kształcenia,- zestaw terminów i pojęć,- wykład wzbogacony przykładami, schematami i zdjęciami,- zestaw ćwiczeń, zadań, pytań i problemów do dyskusji,- polecenia i pytania kontrolne do rozdziału w formie testu wielokrotnego wyboru.Zamieszczone zdjęcia w doskonały sposób wzbogacają przekazywaną wiedzę i pozwalają połączyć teorię z praktyką.Słowniczek zamieszczony na końcu podręcznika zawiera wyjaśnienia najważniejszych pojęć związanych z handlem.