KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

Encyklopedyczne podstawy marketingu

Wydawca: Placet
ISBN: 83-7488-141-8
EAN: 9788374881418
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 334
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
CENA:
37,85  zł
Cena detaliczna:
63,60 zł
40%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,59
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj