Opis
Publikacja ma na celu ułatwienie skutecznego porozumiewania się po angielsku na tematy związane z szeroko rozumianym biznesem i współpracą międzynarodową. Została opracowana w oryginalnej formie glosariusza - słownika frazeologicznego, w którym bogaty zestaw użytecznych w praktyce sformułowań podano w wersji dwujęzycznej. Zawiera terminy, wyrażenia, zwroty i idiomy używane podczas prezentacji, negocjacji, zawierania umów, kontraktów, traktatów, porozumień, konwencji. Obejmuje terminologię fachową stosowaną w wystąpieniach podczas szkoleń, konferencji, kongresów, zjazdów, narad, debat, posiedzeń komisji, komitetów, rad, organizacji międzynarodowych, stowarzyszeń, wykładów, prelekcji, seminariów, sympozjów. Książka adresowana jest do przedstawicieli świata ekonomii, handlu, bankowości, finansów, administracji, nauki, techniki, pracowników public relations, organizatorów imprez międzynarodowych, osób związanych z polityką, dyplomatów i parlamentarzystów, negocjatorów, tłumaczy, stypendystów, naukowców, wykładowców i studentów. Może stanowić skuteczny instrument komunikacji w Unii Europejskiej, przyczynić się do wykreowania korzystnego, profesjonalnego wizerunku oraz zdobycia życzliwości, zaufania i sympatii partnerów.