Opis
English for Business Communication Skills to podręcznik rozwijający przede wszystkim umiejętności komunikacyjne.
Stworzony został z myślą o pracownikach firm i korporacji, którzy na co dzień posługują się w pracy językiem angielskim oraz studentach, którzy chcieliby nauczyć się praktycznych umiejętności komunikacyjnych.
Dwa rozdziały wprowadzające stanowią podstawę, na bazie której Czytelnik nabywa i rozwija kolejne umiejętności komunikacyjne.
Następne rozdziały dotyczą:
spotkań biznesowych, tj. prowadzenia spotkań i udziału w nich;
prezentacji biznesowych, w tym umiejętności autoprezentacji, prezentacji profilu oferty produktowej lub usługowej firmy;
rozmów telefonicznych, począwszy od tych dotyczących umawiania spotkań, po stanowiące bieżący kontakt z klientem anglojęzycznym;
negocjacji biznesowych, nie tylko o podwyżkę ale również tych dotyczących negocjacji umowy z kontrahentem;
oraz korespondencji e-mail.
Książka bazuje na naturalnym angielskim języku mówionym.
W skład kursu wchodzą również ćwiczenia typu listening, których dobór i tematyka:
pomaga przełamać międzykulturowe bariery komunikacyjne,
uwzględnia modny, anglojęzyczny żargon korporacyjny i
uczy dobrych nawyków, kultury oraz właściwego tonu wypowiedzi, który jest zrozumiały dla anglojęzycznych kontrahentów.