Opis
Z Excelem się kalkuluje! Automatyzacja pracy Wprowadzanie i edycja danych Tworzenie wykresów i drukowanie arkuszy Stosowanie formuł i funkcji obliczeniowych Umiesz liczyć — licz z Excelem! Czym jest arkusz kalkulacyjny Excela? To doskonałe narzędzie ze stajni Microsoft Office jest odpowiedzią na tony zeszytów wraz z tabelami, pomyłki popełniane przy liczeniu, kalkulatory z ograniczoną liczbą funkcji czy wykresy rysowane kredą na tablicach. Excel to prawdopodobnie najlepszy arkusz kalkulacyjny na świecie. Odnosi on sukcesy od roku 1987 i doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach, szkołach i na osobistych pecetach. Z jego pomocą można zautomatyzować prace administracyjne, oszacować koszty, stworzyć symulacje, wygenerować wykresy czy kontrolować budżet — firmowy i domowy. A jak Ty planujesz wykorzystać dziesiątki funkcji i możliwości tego narzędzia? Najczęstszym problemem podczas pracy z Excelem jest wydobycie tkwiącej w nim mocy obliczeniowej. Dlatego też umiejętność jego obsługi jest tak pożądana przez pracodawców i przynosi firmie wymierne korzyści. Z tym podręcznikiem zaczniesz bezbłędnie wykonywać obliczenia w arkuszach Excela, będziesz formatować komórki i gromadzić dane. Przestaniesz bać się tworzenia wykresów, używania funkcji i formuł oraz poruszania się między skoroszytami. Skorzystasz z ilustracji, obrazowych przykładów i ćwiczeń — bez konieczności wgryzania się w specjalistyczną terminologię. Obierz kurs na Excel! Tworzenie nowych i otwieranie istniejących arkuszy Korzystanie z funkcji i formuł matematycznych, finansowych, statystycznych i innych Wprowadzanie do komórek, formatowanie oraz wyszukiwanie danych Drukowanie arkuszy Tworzenie wykresów Praca z Analysis ToolPak