Opis
Excel w dziale księgowości, cz. 1
Czytelnicy dowiedzą się, jak stosować Excela do rozwiązywania rzeczywistych problemów w księgowości. Zrozumienie omawianych zagadnień ułatwi duża liczba zrzutów ekranowych, przystępne instrukcje krok po kroku oraz przykładowe pliki Excela, które można pobrać z Internetu.
Excel w dziale księgowości, cz. 2
Książka przedstawia znane narzędzia Excel, ale skupia się na ich zaawansowanych możliwościach, których większość użytkowników nie zna. Pokazuje, w jaki sposób można je wykorzystać w księgowości do sprawniejszego przygotowywania raportów i sprawozdań finansowych.
Budżetowanie w Excelu
Książka opisuje kolejne etapy przygotowania budżetu na podstawie danych historycznych oraz prognoz. W kolejnych krokach przedstawia podstawowe analizy ułatwiające budżetowanie oraz importowanie (scalanie) danych z różnych źródeł w celu dokonania poprawek i całościowej analizy.