KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Funkcje i narzędzia zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw (wyd. II)

Funkcje i narzędzia zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw (wyd. II)

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 978-83-8102-116-6
EAN: 9788381021166
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 150
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Książka jest adresowana do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania, jak też do osób zajmujących się small businessem naukowo. Zaprezentowano w niej takie ujęcia poszczególnych funkcji zarządzania, które mają charakter reinterpretacji znanych koncepcji (np. analizy SWOT), bądź mają charakter autorski (np. poglądy na temat natury motywacji). Dla każdej z omawianych funkcji zarządzania zaproponowano wspomagające ich realizację narzędzia informatyczne. W warstwie teoretycznej i narzędziowej położono akcent na rozwiązania praktyczne, służące podnoszeniu efektywności działania. „...Książka podejmuje klasyczną problematykę dla dyscypliny nauk o zarządzaniu związaną z opisem i objaśnieniem funkcji składających się łącznie na proces zarządzania. Równocześnie Autorzy, już w tytule, wyraźnie zapowiadają, że ich rozważania nie mają uniwersalnych aspiracji, lecz będą odnosić się wyłącznie do sektora przedsiębiorstw reprezentujących małą i średnią klasę wielkości. Poprzez takie określenie problematyki Autorzy uzyskują swego rodzaju efekt synergii: po pierwsze - rewitalizują i uaktualniają doniosły w pracy kierowniczej problem procesu zarządzania, po drugie - wypełniają widoczną na rynku wydawniczym lukę dotyczącą braku bieżących opracowań na podjęty temat i wreszcie, po trzecie - adresują swoje przemyślenia do kierownictw tej grupy przedsiębiorstw, w których w świetle licznych badań występuje największy deficyt wiedzy menedżerskiej..." Z recenzji prof. UJ dr. hab. Piotra Jedynaka „...Autorzy w opracowaniu wychodzą poza omówienie klasycznego, najczęściej omawianego w literaturze przedmiotu racjonalnego podejścia do podejmowania decyzji i podejmują próbę zarysowania własnej koncepcji procesu zarządzania, która jest (...) w większym stopniu dopasowania do specyfiki SME. (...) Przeprowadzona w niektórych częściach monografii dyskusja posiada niewątpliwie teoriotwórczy charakter i może stanowić podstawę do prowadzenia pogłębionych badań naukowych..." Z recenzji prof. dr. hab. Szymona Cyferta, prof. zw. UEP
CENA:
27,05  zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
31%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,05
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj