KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Globalni liderzy kolejna generacja

Globalni liderzy kolejna generacja

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-61732-87-7
EAN: 9788361732877
oprawa: Miękka
format: 14.5x23.0cm
język: polski
liczba stron: 424
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Oparta na wnioskach z wieloletnich badań sponsorowanych przez Accenture Institute for Strategic Change, książka Globalni liderzy – kolejna generacja systematycznie wskazuje wszystko, co globalni liderzy jutra będą musieli wiedzieć, robić i w co wierzyć – a zarazem mówi potencjalnym liderom, jak mają pogłębiać umiejętności i wartości, które będą im potrzebne, aby odnosić sukcesy na najwyższych poziomach zarządzania organizacją. Światowej sławy specjalista od coachingu dla kadr kierowniczych Marshall Goldsmith oraz współautorzy książki – Cathy L. Greenberg, Alastair Robertson i Maya Hu-Chan – odkrywają nowe „czynniki przywództwa” jutra: myślenie globalne, docenianie zróżnicowania, zmysł technologiczny, gotowość do partnerstwa i otwarcie na dzielenie się przywództwem. Książka wskazuje nowej generacji liderów potrzebne im idee, wyjaśniając takie zagadnienia jak: * Dlaczego „dzisiejsze” umiejętności przywódcze po prostu nie będą wystarczające Globalne wyzwania siłą napędową nowej rewolucji w przywództwie * Dzielenie się przywództwem, kształtowanie relacji partnerskich, zarządzanie sojuszami Kolejne kroki poza organizację „nakazowo-kontrolną” * Przywództwo w erze kapitału intelektualnego Zwycięskie idee, zwycięscy ludzie * Wykorzystanie zróżnicowania dla rzeczywistej przewagi nad konkurencją Nie ma innej możliwości — tę ogromną szansę po prostu trzeba wykorzystać * Mistrzostwo osobiste, osobista uczciwość Zanim poprowadzi się innych, trzeba poprowadzić siebie Marshall Goldsmith jest światowym autorytetem w dziedzinie wspomagania liderów chcących osiągać pozytywne, mierzalne wyniki. Zaliczany przez „The Wall Street Journal” do czołowej dziesiątki konsultantów ds..... Rozwoju zawodowego wyższych kadr kierowniczych, przedstawiany w roku 2002 w „The New Yorker” i „The Harvard Business Review”, należy do wąskiej elity konsultantów, którzy pracowali z przeszło 60 dyrektorami generalnymi różnych firm. Współredagował książki Lider przyszłości (bestseller z listy „Business Week”), Coaching for Leadership, Partnering, Human Resources in the 21st Century oraz The Many Facets of Leadership (Financial Times Prentice Hall, 2003). Cathy L. Greenberg jest współzałożycielką Accenture Institute for Strategic Change. Wyniki jej badań prowadzonych z Alastairem Robertsonem zostały uznane przez „Fortune”, „Business Week”, „The Boss” oraz BBC World, CNN i MSNBC za istotny element charakterystyki menedżera sukcesu. Jest stałym uczestnikiem Światowego Forum Ekonomicznego oraz poszukiwanym mówcą wiodącym; prowadzi coaching dla kadr kierowniczych największych firm światowych. Jako jeden z czołowych współczesnych znawców problematyki przywództwa przyczyniła się do powstania książek Lider przyszłości, Coaching for Leadership i The Future of Leadership. Przed założeniem Accenture Institute for Strategic Change utworzyła w CSC sekcję National Organization Change Practice. Alastair Robertson kieruje sekcją Worldwide Leadership Development Practice w Stackhouse Garber Associates (SGA) oraz często występuje publicznie z wykładami na temat przywództwa. Wcześniej był szefem Leadership Development Activities oraz partnerem Organizational and Human Performance w Accenture Institute for Strategic Change, służąc tym organizacjom swoją głęboką znajomością zagadnień zmiany strategicznej i strategii organizacji. Jest współautorem książki The Future of Leadership. Maya Hu-Chan jest międzynarodowym konsultantem ds..... Zarządzania i współzałożycielką Alliance for Strategic Leadership (A4SL) Coaching & Consulting; prowadzi coaching dla kadr kierowniczych i szkolenia w zakresie rozwoju umiejętności przywódczych. Współpracowała z tysiącami liderów ze ścisłej czołówki firm światowych i organizacji sektora publicznego. Jest autorką praktycznych wskazówek zawartych w niniejszej książce oraz współautorką książek A Study in Excellence: Management in the Nonprofit Human Services, Coaching for Leadership i Partnering: The New Face o
CENA:
33,50  zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
16%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,50
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj