Opis
Zając mieszka w ogrodzie warzywnym, krowa na łące, a żaba w stawie. Ale gdzie są marchewki?Zadaniem dzieci losujących karty jest odszukanie na obrazkach rzeczy pokazanych na wylosowanych kartach.Okolica królika - (ogród warzywny)- marchewka,- sałata,- jeż,- ślimak,- konewka,- grabie,- strach na wróble,- królik,- kosz,- pomidor,Świat żaby (staw)- motylek,- kaczka,- żaba,- ważka,- ryba,- żółw,- kaczątko,- czaple,- łódka,- sitowie,Świat krowy (łąka)- koryto,- jabłko,- dzwoneczek,- płot,- ptak,- mak,- krowa,- ul,- pszczoła,Przygotowanie: Na środku stołu kładziemy królika, żabę, krowę i 3 karty okolic związanych z każdym zwierzakiem. 30 mniejszych kart należy potasować i ułożyć na stosiku na środku stołu.Przebieg gry: Najmłodszy bierze kartę ze stosu i odkrywa ją. Wszystkie dzieci patrzą na nią i starają się znaleźć okolice odpowiednią dla tego przedmiotu. Jak tylko dopasują kartę, biorą odpowiednie zwierzę i stawiają szybko na karcie świata do którego należy odkryta karta.Pierwszy z graczy, który to zrobi wygrywa kolejkę i zabiera kartę. Np. odkryta karta to ryba, ryba jest częścią świata Żaby (stawu), najszybszy z graczy, który położy figurkę żaby na karcie świata żaby, zabiera kartę z żabą.Gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara.Kto wygrywa: W zależności od czasu, który przeznaczyłeś na grę, ty decydujesz na początku gry, kto będzie zwycięzcą:- gracz, który zbierze największą liczbę kart (kiedy karty ze stosu się skończą) - gra dłuższa,- bądź gracz, który jako pierwszy zbierze 5 kart (wersja krótsza)Wiek: 2,5- 5 latWymiary opakowania: 21,5 x 21,5 x 5 cmLiczba graczy: 2-4Czas gry: ok 10 min