Opis
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza?
Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową!
Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, zawiera anegdoty z sesji, przydatne trików i propozycje rozwiązań częstych problemów. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu znakomita lektura.
Podręcznik podzielony jest na cztery duże rozdziały:
Gracz - w którym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby.
Drużyna - w którym znajdują się metody, dzięki którym MG może zespolić graczy i zmienić ich w dobrze współpracującą, ciekawą drużynę BG.
Punkty doświadczenia - w którym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD.
Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterów Graczy.
Almanach Mistrza Gry: Graj z głową to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez ""Graj twardo"" Johna Wick'a.
Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął ""Jesienną Gawędą"", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, kóry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.