KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki High Leverage Practices for Inclusive Classrooms

High Leverage Practices for Inclusive Classrooms

Wydawca: Routledge
ISBN: 9780367702304
EAN: 9780367702304
oprawa: Miękka
format: 17.0x25.0cm
język: angielski
liczba stron: 372
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje

Opis

High Leverage Practices for Inclusive Classrooms, Second Edition offers a set of practices that are integral to the support of student learning, and that can be systematically taught, learned, and implemented by those entering the teaching profession. In this second edition, chapters have been fully updated to reflect changes in the field since its original publication, and feature all new examples illustrating the use of HLPs and incorporating culturally responsive practices. Focused primarily on Tiers 1 and 2—or work that mostly occurs with students with mild to moderate disabilities in general education classrooms—this powerful, research-based resource provides rich, practical information highly suitable for teachers, and additionally useful for teacher educators and teacher preparation programs.
CENA:
121,58  zł
Cena detaliczna:
154,00 zł
21%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,44
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj