To nie jest samodzielny produkt. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: Gra karciana oraz rozszerzenie Zmowa nad Innsmouth.
Informacje podstawowe:
Mroczne siły opanowały Innsmouth! Z trudem udało wam się uciec razem z agentką Harper z tej nadmorskiej osady rybackiej, a teraz pędzicie na złamanie karku w kierunku latarni morskiej na Sokolim Przylądku - gdzie macie nadzieję znaleźć kolejne wskazówki, które pozwolą wam poskładać fragmenty waszych wspomnień w spójną całość. Jednak ledwo wyjechaliście poza granice miasteczka, a już dostrzegacie we wstecznym lusterku blask reflektorów. Nie jesteś sami wśród tych opuszczonych, krętych dróg - czeka was pełny niebezpieczeństw wyścig do celu!
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana! To rozszerzenie kładzie szczególny nacisk na wykorzystanie pojazdów i będziecie musieli wykazać się prawdziwą wirtuozerią kierownicy przemierzając kręte drogi wzdłuż otaczających Innsmouth urwisk. Oprócz wyjątkowego scenariusza pojawi się również pełen wachlarz nowych kart każdego rodzaju, dających badaczom dostęp do nowych umiejętności, sprzymierzeńców i nie tylko.
Liczba graczy: 1 - 2
Czas gry: 60 - 120 min
Ograniczenie wiekowe: 14+