Opis
Ze wszystkich miast pojawiających się w wizjach Massachusetts stworzonych przez H. P. Lovecrafta, chyba żadne nie jest tak zabójcze, jak mała rybacka wioska Innsmouth. Podupadłe i umierające Innsmouth, pożerane jest od środka przez starożytny pakt, który zawarto w celu ratowania miasteczka. Przeszukując gnijące doki i cuchnące plaże, badacze szybko przekonają się, że wszyscy zwrócili się przeciwko nim. Ostatecznie, możliwe że jedynym sposobem na ocalenie Innsmouth jest zniszczenie wioski oraz straszliwych stworzeń, które nawiedzają wody w pobliżu Diabelskiej Rafy. Widmo nad Innsmouth wprowadza do gry Horror w Arkham kilka nowych elementów, takich jak Osobiste Historie, unikalne dla każdego badacza, czy karty Wyglądu Innsmouth. Mieszkańcy są wrogo nastawieni do badaczy, dlatego mogą oni skończyć w celi jako pożywienie dla Shoggotha, jeśli będą szukać dowodów, które pozwolą agentom Federalnym wkroczyć do miasteczka. Jednakże pozostawienie Innsmouth samemu sobie to kiepski pomysł, gdyż Istoty z Głębin gromadzą się i rosną w siłę, próbując sprowadzić Przedwiecznego. Widmo nad Innsmouth zawiera również 16 nowych badaczy, ośmiu nowych Przedwiecznych, dwóch Heroldów, karty Epickiej Bitwy dla nowych Przedwiecznych, ponad 30 nowych żetonów potworów, mnóstwo nowych spotkań i dodatkową planszę przedstawiającą miasteczko Innsmouth. W sumie, to rozszerzenie dodaje do gry podstawowej ponad 300 nowych kart.ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:1 Instrukcja1 plansza16 kart postaci Badaczy16 znaczników Badaczy16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy96 kart Osobistych Historii8 arkuszy Przedwiecznych2 arkusze Heroldów36 kart Obszarów Arkham42 karty Obszarów Innsmouth36 kart Mitów16 kart Bram24 karty Wątku Przedwiecznych10 kart Wyglądu Innsmouth12 małych kart Pyłu32 żetony Potworów2 znaczniki Obszarów Wodnych6 żetonów Buntu Istot z Głębin1 żeton Zhara8 żetonów Oblicza GhatanothoaUwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Horror w Arkham.