Opis
Książka jest wznowionym wydaniem ""Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu""Wciągnij klienta w swe sieciZdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenęObowiązkowo stwórz stronę internetowąZałóż konta w serwisach społecznościowychZacznij pisać firmowy blogObserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeńZainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki stronyPromuj tych, którzy promują CiebieCiesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!""Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę"".Guy KawasakiPrzestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google""a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google""u;stworzyć blog w celu promowania firmy;budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.