KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm

Wydawca: C.H. Beck
ISBN: 9788325527518
EAN: 9788325527518
oprawa: Miękka
podtytuł: Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.
format: 16.4x23.9
język: polski
Seria: ZARZĄDZANIE
liczba stron: 376
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą. Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych. Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak: •współczesna gospodarka a innowacje; •innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; •wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw; •innowacje w praktyce – studia przypadków. Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm. Prof. zw. dr hab. Andrzej Pomykalski Politechnika Łódzka Prof. zw. dr hab. Józef Perenc - Prorektor ds. Finansów i Rozwoju Uniwersytetu Szczecińskiego. Dr Joanna Hołub-Iwan – pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Zespół autorski tworzą wybitni specjaliści - teoretycy i praktycy innowacyjności - związani z wiodącymi ośrodkami akademickimi w Polsce. Książka kierowana jest zarówno do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
CENA:
38,44  zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
22%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,44
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj