Opis
Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej pomoże wprowadzić jednolite zasady prowadzenia inwestycji i remontów w przedsiębiorstwie oraz odpowiadające im procedury postępowania m.in. w takich obszarach jak: planowanie kosztów inwestycji, właściwe udokumentowanie zadania inwestycyjnego oraz prac remontowych, a także zasady obiegu i kontroli tej dokumentacji.
Dzięki suplementowi elektronicznemu (format MS Word) instrukcję można łatwo uzupełnić o własne dane, zmodyfikować, wdrukować.
Instrukcje Bezpieczeństwa Podatkowego – seria instrukcji, których celem jest minimalizacja ryzyka podatkowego poprzez stworzenie zasad i procedur wewnętrznych. Każda z instrukcji stanowi wzorzec zarządzenia wewnętrznego, w którym wskazano m.in.:
zakresy zadań komórek organizacyjnych mających wpływ na rozliczenia podatkowe
wykazy obowiązków poszczególnych pracowników
formalne wymogi dokumentacyjne
obieg dokumentów i informacji.