Opis
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.