Opis
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać , ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.
""Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?"" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach ""z sieci"".
Dowiesz się z niej:
- dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
- czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
- kiedy komentowanie to już hejtowanie
- dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie
- jak opowiedzieć historię... snapując
- i ile prawdy jest w stwierdzeniu ""jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz""?