KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Jak oceniać postępy uczniów

Jak oceniać postępy uczniów

Autor: Dix Paul

Wydawca: PWN
ISBN: 9788301177560
EAN: 9788301177560
oprawa: Miękka
podtytuł: Wskazówki dla nauczycieli
format: 15.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 150
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych dwóją lub szóstką to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.Jeśli zadajesz sobie pytania:* jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny?* jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej?* jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie?* jakwyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne?* jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas?* jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?Ta książka jest dla Ciebie.
CENA:
34,52  zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
30%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,22
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj