Opis
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD,
jak opracować kolejne części planu marketingowego,
jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.