KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Jak wygrać wybory samorządowe 2018?

Jak wygrać wybory samorządowe 2018?

Wydawca: Roster
ISBN: 978-83-950069-1-3
EAN: 9788395006913
oprawa: Miękka
format: 14,8x21 cm
język: polski
liczba stron: 184
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku.

Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani.

Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów.

Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w lokalnej i regionalnej prasie? A może lepiej stworzyć własną gazetę wyborczą? Czy choćby na co zwrócić uwagę przygotowując program wyborczy?

Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu marketingu terytorialnego i personal brandingu, przekonuje, że o wyniku najbliższych wyborów samorządowych zadecydują przede wszystkim działania realizowane w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku i Twitterze (ten mikroblogowy serwis odegra istotną rolę tylko w przypadku największych miast). Zresztą, choć oficjalnie kampania jeszcze nie wystartowała, to w mediach społecznościowych walka o władzę w samorządach trwa już przynajmniej od kilku miesięcy.

,,Jak wygrać wybory samorządowe 2018?"" to praktyczny poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi. Kandydaci dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.

Książka powstała już po nowelizacji Kodeksu wyborczego.

CENA:
21,39 zł
Cena detaliczna: 
38,90 zł
45% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,39
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj