Opis
Nie taki straszny niemiecki w IT!
Współpracujesz z niemieckimi klientami?
Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?
Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe?
Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie!
Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najlepszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami, dla których podstawowym językiem komunikacji jest niemiecki. Liczne organizacje zza Odry korzystają z outsourcingu świadczonego przez polskich przedsiębiorców. Wielu Polaków planuje rozwinąć swoje kariery w branży IT w niemieckich, austriackich lub szwajcarskich firmach. Wszystko to powoduje, że na rynku jest duży popyt na informatyków znających branżowy język niemiecki, wielu z nich dostrzega też konieczność poznania tego języka w stopniu komunikatywnym.
Jeśli jesteś wśród nich i Ty, sięgnij po książkę Język niemiecki w IT. Rozmówki. Rozwiniesz dzięki niej swoje umiejętności językowe, poznasz branżowe zwroty i terminy wykorzystywane w IT, a także dowiesz się, jak płynnie odpowiadać na najczęściej zadawane pytania i prawidłowo formułować własne. Ułożone tematycznie rozmówki pozwolą Ci nie tylko podszlifować niemiecki i poszerzyć słownictwo, lecz także poznać kulturę pracy w niemieckojęzycznej firmie. Pytania do dialogów ułatwią rozwiązanie języka, a tłumaczenia rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące przedstawionych treści. Bardzo praktyczny sposób prezentacji i wieloletnie doświadczenie autora zapewnią Ci niezbędną pewność siebie.
Dialogi z życia wzięte, dotyczące różnych zagadnień z branży IT
Rozmówki na praktyczne tematy poruszane w firmach
Specjalistyczne słownictwo i kontekst, w którym jest używane
Pytania pozwalające sprawdzić zrozumienie treści
Tłumaczenia dialogów wyjaśniające wątpliwości
Zwroty przydatne w karierze zawodowej i życiu codziennym
Poznaj informatyczny język niemiecki od strony praktycznej!