KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Język R i analiza danych w praktyce w.2

Język R i analiza danych w praktyce w.2

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-28368-16-3
EAN: 9788328368163
oprawa: miękka
format: 237x168mm
język: polski
liczba stron: 560
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Analiza danych albo nauka o danych jest interdyscyplinarną dziedziną, dzięki której hipotezy i dane przekształca się w zrozumiałe przewidywania. Predykcyjna analiza danych przynosi wymierne korzyści w wielu dziedzinach, od polityki począwszy, a na udzielaniu kredytów skończywszy. Osobą odpowiedzialną za tę magię jest analityk danych - człowiek, który zbiera i przygotowuje dane, wybiera technikę modelowania, pisze kod, weryfikuje wyniki swojej pracy, wreszcie komunikuje je interesariuszom. Jak widać, profesja analityka danych jest wyjątkowo atrakcyjna i wyjątkowo wymagająca. Aby określić umiejętności praktyczne wymagane w zawodzie analityka danych, najlepiej prześledzić realizacje konkretnych projektów z wykorzystaniem rzeczywistych danych. Ta książka jest samouczkiem prezentującym praktyczne aspekty dziesiątek technik, które wykorzystują profesjonalni analitycy danych. Główny nacisk autorzy położyli na zadania: ich zaplanowanie, przygotowanie, realizację i prezentację wyników. Dzięki praktycznemu podejściu z tej pozycji skorzystają zarówno analitycy biznesowi, jak i badacze danych. Pokazano tu, w jakich przypadkach i w jaki sposób należy stosować techniki statystyczne oraz metody uczenia maszynowego. W każdym rozdziale omówiono nowe narzędzia w kontekście rzeczywistych, praktycznych projektów. W rezultacie powstał potężny zbiór przydatnych ćwiczeń napisanych w języku R, opatrzonych wartościowymi wskazówkami, komentarzami i podpowiedziami. W książce między innymi: zasady zarządzania procesem analizy danych zadania analityka danych przekształcanie danych w celu przygotowania ich do analizy techniki statystyczne i metody uczenia maszynowego w języku R zaawansowane metody modelowania tajniki skutecznego prezentowania wyników analiz R: jesteś gotów na właściwe wyniki analizy danych? O autorach Nina Zumel pracowała jako naukowiec w SRI International, niezależnym instytucie badawczym typu non profit. Była głównym naukowcem w firmie zajmującej się optymalizacją kosztów, a także założyła firmę prowadzącą badania. Obecnie jest głównym doradcą w firmie Win Vector LLC. John Mount pracował jako badacz obliczeniowy w biotechnologii. Zajmował się również projektowaniem algorytmów giełdowych oraz zarządzał zespołem badawczym w firmie Shopping.com. Obecnie jest głównym doradcą w firmie Win Vector LLC.
CENA:
54,44  zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
45%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,68
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj