KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010

Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010

Wydawca: Adam Marszałek
ISBN: 9788377804971
EAN: 9788377804971
oprawa: Miękka
format: 15.5x22.5cm
język: polski
liczba stron: 366
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje

Opis

W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990–2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki. Książka zawiera analizę „brudnych” metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów. Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji. O książce
CENA:
35,37  zł
Cena detaliczna:
44,80 zł
21%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,15
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj