Opis
Publikacja stanowi zbiór porad ekspertów, którzy występują tu w roli dwóch stworzonych, na potrzeby niniejszej publikacji, specjalistów z zakresu zarządzania sprzedażą - prof. Targeto i Jana Kołczera.
Postać prof. Targeto przedstawia teoretyczną wiedzę na temat teorii sprzedaży, analiz prawnych i związanych z nimi aspektów prawnych. Dzięki tym wskazówkom Czytelnik pozna wiedzę niezbędną do zarządzania działem handlowym i podejmowania ważnych decyzji sprzedażowych.
Z kolei postać Jana Kołczera obrazuje zakres zagadnień z zakresu stosowania innowacyjnych rozwiązań, motywowania i psychologii. Zawiera także porady związane z procesem osobistego rozwoju handlowca, umożliwiające zarówno wzrost posiadanej przez niego wiedzy, jak i jego kompetencji menadżerskich. Dzięki temu pracownik jest w stanie rozwiązywać konflikty, mobilizować handlowców i w skuteczny sposób delegować obowiązki.
W publikacji Czytelnik znajdzie odpowiedzi na szereg pytań, w tym:
• W jaki sposób sprawdza się praktyczne umiejętności sprzedażowe kandydata na handlowca?
• Jak skutecznie delegować zadania?
• Jak zmotywować key account managera?
• Jakie są czynniki pozwalające opracować długoterminową strategię sprzedaży?
• Jakie są prawne aspekty zarządzania i sprzedaży?
Case studies zawarte w publikacji wskazują, w jaki sposób przezwyciężyć spadek sprzedaży i nie dać się wyprzedzić konkurencji poprzez wprowadzanie regulacji wewnątrz firmy. Zostały tu zawarte również porady z zakresu zarządzania w sytuacjach konfliktu pomiędzy działem sprzedaży a logistyką i skuteczne porady dotyczące sprawdzania jakości pracy handlowca.
Zaprezentowana w książce informacje wzajemnie się uzupełniają, tworząc fachowe kompendium wiedzy napisane prostym, przystępnym językiem. Przedstawia ono szeroki zakres zagadnień teoretycznych, ale i ilustrujących je działań praktycznych.