Opis
1 talia = 5 edukacyjnych gier towarzyskich!
Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik!
Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki.
Kieszonkowiec matematyczny Trzecia połowa to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków dla każdego fana nauki przez zabawę – mogą grać w nią dzieci już od 10. roku życia.
Kieszonkowiec składa się z jednej talii kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 edukacyjnych gier towarzyskich: dwa rodzaje memory, klapek, karuzela i szachraj. Intrygujące ilustracje rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość oraz, co najważniejsze, umiejętność szybkiego przeliczania ułamków. Ponadto gra ćwiczy zdolność błyskawicznego kojarzenia podobieństw i łączenia poszczególnych elementów w pary. Do kart dołączona jest instrukcja, w której zostały szczegółowo wyjaśnione zasady wszystkich wariantów rozgrywki.
Do współpracy przy serii KIESZONKOWIEC zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy – Trzecią połowę opracowała graficznie Danka Fukowska. Za merytoryczną stronę Kieszonkowca odpowiadają: Bożena Dybowska - pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i Anna Grabek - pedagog, matematyczka.
Wygodny format kart sprawia, że talia zmieści się w kieszeni i sprawdzi w każdych okolicznościach – w domu, w podróży czy w szkole.
Kieszonkowiec to wyjątkowa rozrywka dla całej rodziny, który uczy, bawiąc.
Efekt uboczny grania: opanujesz ułamki i zabłyśniesz na matmie!
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 10-20 minut
Wiek: 10+
W serii również:
Kieszonkowiec matematyczny Na 200% (11+)
Kieszonkowiec logiczny Dzika logika (12+)
Kieszonkowiec angielski Remember & Forget (9+)
Kieszonkowiec angielski Bitter Sweet (9+)