KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Kodeks spółek handlowych. Komentarz Tom I i II

Kodeks spółek handlowych. Komentarz Tom I i II

Wydawca: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326401077
EAN: 9788326401077
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 15.4x21.2
język: polski
liczba stron: 2580
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje

Opis

W komentarzu omówione zostały wszystkie przepisy ustawy z 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.), cel ich wprowadzenia, jak również praktyczne skutki stosowania. Niniejsze wydanie zawiera odniesienie do nowelizacji Kodeksu spółek handlowych, jakie miały miejsce na przestrzeni 2009 r. Najistotniejsze zmiany są następstwem wejścia w życie ustawy z 5 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy - Kodeks spółek handlowych oraz ustawy o obrocie instrumentami finansowymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 13, poz. 69). Powołaną ustawą wdrożono dyrektywę 2007/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 11 lipca 2007 r. w sprawie wykonania niektórych praw akcjonariuszy spółek notowanych na rynku regulowanym (Dz. Urz. UE L 184 z 14.07.2007, str. 17) oraz dyrektywę 2007/63/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 13 listopada 2007 r. zmieniającą dyrektywy Rady 78/855/EWG oraz 82/891/EWG w odniesieniu do wymogu sprawozdania niezależnego biegłego w przypadku łączenia się spółek akcyjnych lub ich podziału (Dz. Urz. UE L 300 z 17.11.2007, str. 47). Komentarz uwzględnia ponadto regulacje wprowadzone ustawą z dnia 4 września 2008 r. o zmianie ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów finansowych do organizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych oraz o zmianie innych ustaw (Dz. U. Nr 231, poz. 1547) oraz ustawą z dnia 23 października 2008 r. o zmianie ustawy - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 217, poz. 1381) a także skutki wejścia w życie na przestrzeni 2009 r. szeregu innych przepisów. Zaletą opracowania jest uwzględnienie stanowiska doktryny prawa, adaptacja orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz nowe orzeczenia SN i SA. Adresatami publikacji są przede wszystkim adwokaci, radcowie prawni, sędziwie, pracownicy naukowi, przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą. Książka powinna być także punktem odniesienia dla osób specjalizujących się w teorii i praktyce prawa handlowego, na seminariach doktoranckich i magisterskich z dziedziny prawa i administracji.
CENA:
304,78  zł
Cena detaliczna:
388,50 zł
22%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 304,78
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj