Opis
Podręcznik zawiera treści dotyczące komunikowania się z innymi ludźmi w pracy zawodowej o charakterze usługowym. Kompetencje personalno-społeczne zostały uznane wśród pracodawców za najważniejsze spośród innych ważnych predyspozycji w zawodach usługowych. Podstawa programowa kształcenia w zawodach określa kompetencje personalno-społeczne (KPS) jako wymaganie wspólne dla wszystkich zawodów, dlatego zdobyta przez ucznia wiedza oraz umiejętności za pomocą tego podręcznika, mogą być wykorzystywane w każdym zawodzie. Książka jest innowacyjna, posiada bardzo dynamiczny charakter. Dzięki temu proces uczenia się nie będzie nudny. Metody pracy oraz wykorzystywane technologie są nowoczesne, dostosowane do najnowszych form i technik kształcenia. Podręcznik znajdzie zastosowanie zarówno w modułowym, jak i przedmiotowym programie nauczania, a także można go wykorzystać w takich lekcjach, jak przedsiębiorczość, jakość, czy marketing, może być przydatny podczas realizacji zajęć z wychowawcą, w procesie kształtowania oczekiwanych postaw indywidualnych, społecznych oraz zawodowych wśród uczniów. Ta propozycja wydawnicza to również ciekawa oferta dla pracodawców branży turystycznej, którzy pragną szkolić nie tylko swój personel, aby zwiększyć jakość świadczonych usług w swoich firmach, ale także, którzy przyjmują uczniów na praktyki i staże zawodowe.