KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Komputerowo zintegrowane wytwarzanie mebli

Komputerowo zintegrowane wytwarzanie mebli

ISBN: 9788309010159
EAN: 9788309010159
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 308
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Cykl życia produktów konsumpcyjnych (w tym mebli) uległ istotnemu skróceniu, a nowe wyroby pojawiają się na rynku częściej niż dotychczas. W rywalizacji o utrzymanie i/lub pozyskanie nowego klienta, producenci mebli wprowadzają na rynek nowe rodziny produktów, nawet kilka razy w roku, promując nowości na targach międzynarodowych, krajowych i wewnętrznych. Przygotowanie nowych projektów wymaga nie tylko zaawansowanej technologii wytwarzania mebli, ale również sprawnego wspierania działań projektowych, technologicznych i organizacyjnych. Wydaje się, że w obliczu zagranicznej konkurencji nie jest możliwe prowadzenie przedsiębiorstwa z użyciem skomputeryzowanych, lecz archaicznych metod przetwarzania danych pozbawionych atrybutu zintegrowanego zarządzania. Dlatego też racjonalnymi przesłankami do wspierania działań menedżerów powinny być tendencje wykorzystania dedykowanych lub standardowych systemów komputerowego wspomagania wytwarzania CIM. Podejmowanie takich starań jest niezbędne, aby czas upływający od pomysłu poprzez projekt wstępny, do modelowania i prototypowania, a następnie wykonania testów technologicznych i produkcyjnych, aż do wprowadzenia produktu na rynek był jak najkrótszy. Skracając czas przygotowania nowego produktu wydłuża się okres sprzedaży i maksymalizuje zysk. Niestety, nawet po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej zarządzanie w większości fabryk mebli odbywa się w oparciu o doświadczenie, intuicję i szczęście sprzyjające menedżerom. Tylko nieliczne przedsiębiorstwa zdecydowały się na komputerowe wsparcie zarządzania i implementację zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania. Działania na poziomie strategicznym dla przedsiębiorstwa nie wynikają przecież wyłącznie z ogólnej wiedzy menedżerów o rynku (dostawcy, partnerzy, odbiorcy), ale także z szczegółowej a nawet drobiazgowej wiedzy o własnym przedsiębiorstwie i przedsiębiorstwach kooperujących.
CENA:
34,13  zł
Cena detaliczna:
46,30 zł
26%
rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,13
Produkt niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj