KSIĄŻKI
ZABAWKI
ART. PAP
GRY
MULTIMEDIA
PROMOCJE
ZDROWIE
DOM I OGRÓD
LEGO
Okładka książki Konsumpcja w czasach pandemii

Konsumpcja w czasach pandemii

ISBN: 978-83-208-2506-0
EAN: 9788320825060
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
format: 237x164 mm
język: polski
liczba stron: 170
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje

Opis

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:

rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,

dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,

przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

CENA:
27,44 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
45% rabatu
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,21
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Zapisz się na newsletter multiszop.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Newslettera. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka ESSE sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
rozwiń
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj