Opis
Przejmij kontrolę nad komunikacją w małej firmie i popraw produktywność – dzięki usługom chmury Microsoft Office 365. Precyzyjny opis, łatwe do przejścia procedury i praktyczne porady zamieszczone w tej książce pozwalają każdemu, a nie tylko ekspertom IT, dowiedzieć się, jak implementować usługi Office 365 dla specjalistów i małych firm. Niezależnie od wybranego planu, książka przekazuje wartościową wiedzę na temat konfigurowania, wdrażania i utrzymania usług Office 365.
Dowiedz się, jak:
Szybko i łatwo zainstalować i zarządzać usługami chmury Office 365
Poprawić wizerunek firmy za pomocą niestandardowej witryny sieci Web i nazwy domeny poczty elektronicznej
Skonfigurować usługi Office 365 na poszczególnych komputerach PC i przeprowadzić migrację poczty e-mail
Udostępniać listy, kalendarze i kontakty w poczcie e-mail opartej na chmurze
Być stale w kontakcie ze swoją firmą w dowolnym miejscu przy użyciu urządzeń przenośnych
Optymalizować współpracę zespołu i udostępnianie plików przy użyciu usługi Microsoft SharePoint® Online
Pozostać w kontakcie z ważnymi osobami przy użyciu wiadomości błyskawicznych, telekonferencji i wideo
Używać usługi Microsoft Lync® Online do rozmów w czasie rzeczywistym lub wyposażenia połączeń telefonicznych w wiadomości tekstowe
Informacje o autorze
Brett Hill, MVP w dziedzinie Microsoft Office 365, jest konsultantem, prezenterem, wykładowcą i autorem specjalizującym się w technologiach chmury i usługach online. Do niedawna sprawował w firmie Microsoft funkcję Technical Readiness Manager for Online Services, a obecnie prowadzi popularne witryny informacyjno-instruktażowe dla usług Office 365.