Opis
Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i zawładnąć trwale świadomością odbiorców. Dziś, na silnie konkurencyjnym i przeładowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych problematyką marki korporacyjnej, a w szczególności do decydentów oraz pracowników odpowiedzialnych za ten obszar działania w organizacji (pracowników działów komunikacji korporacyjnej, marketingu, promocji itd.), osób zainteresowanych pracą w firmach doradczych oraz agencjach brandingowych i agencjach kreatywnych, pracowników naukowych prowadzących badania w tym lub zbliżonym temacie, studentów specjalności marketingowych, a także specjalności związanych z zarządzaniem i komunikacją. Autorki liczą na to, że stanie się ona źródłem inspiracji związanych z brandingiem korporacyjnym.