Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej Do kogo adresowana jest ta książka? Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: ""Skąd ja to znam?"". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, ""Książeczka zdrowia copywritera"" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać. Reklama od kulis. Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę. ""Książeczka zdrowia copywritera"" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się ""nowe, wspaniałe kampanie"", przeczytaj tę książkę.